Pierwszy na świecie w pełni zrywalny lakier zaprojektowany dla profesjonalistów.
Efekt końcowy jest taki sam lub lepszy w porównaniu do standardowego lakieru! AutoFlex jest odporny na paliwa, rozpuszczalniki oraz zarysowania. Powłokę można polerować oraz woskować.
Do nakładania powłok AutoFlex wymagany jest pistolet lakierniczy HVLP z kompresorem.
Malowanie przebiega 3-etapowo:
1. AutoFlex High Build Primer / podkład pod bazę który może być pigmentowany pigmentem płynnym, (dysza 1,7-,1,8, ciśnienie 1.8-2.0 bara)
2. AutoFlex Spray Wrap Pro / baza która może być pigmentowana pigmentem płynnym lub proszkowym, (dysza 1,7-,1,8, ciśnienie 1.8-2.0 bara)
3. AutoFlex Top Coat High Gloss lub Matt / finalne zabezpieczenie powłoki dające efekt wysokiego połysku, matu lub satyny (dysza 1,2-,1,4, ciśnienie 1.8-2.0 bara)
Wymagane ilość:
Na standardowej wielkości samochód potrzebujesz:
1 galon High Build Primer + pigment
3 galony Spray Wrap Pro + pigment
2 litry Top Coat High Gloss lub 1 litr Matt Top Coat
UWAGA! Niedostosowanie się do zalecanych ilości może skutkować brakiem zrywalności produktu. Z racji, że produkt jest odporny na wszelkie rozpuszczalniki
do usunięcie powłoki która została położona zbyt cienko służy żel AutoFlex Remover - jest to produkt który należy używać w ostateczności.
Przygotowanie:
Samochód należy umyć, bardzo dokładnie osuszyć. Zalecane jest pozostawienie samochód na noc w hali/garażu przed malowaniem. Odtłuścić benzyną ekstrakcyjną lub zmywaczem silikonowym.
Wszystkie elementy które nie będą malowane bardzo dokładnie zamaskować lub zdemontować. Proszę pamiętać, że nie będzie możliwości usunięcia nadmiaru produktu rozpuszczalnikiem po zrealizowaniu ostatniego 3 etapu!
AutoFlex dostępny jest również w aerozolu do mniejszych projektów takich jak felgi. Zalecane ilości na felgi do 21 cali to 4 aerozole + 1 aerozol Top Coat High Gloss.
Masz pytanie odnośnie produktu ? Chętnie udzielimy odpowiedzi !,